IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

So ladadiedadie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 31-01-18
Leeftijd : 21

Character sheet
Naam:
Leeftijd: 22 jaar
Relatie:

BerichtOnderwerp: So ladadiedadie   wo mei 30, 2018 3:23 pm

• Hoe heet je? Heb je een bijnaam?
"Mijn volledige naam is Circe Lynne Ravenly. 'k Vind het wel bij me passen. Mijn alias is Howlite, trouwens, maar die gebruik ik zelden. Ik stel me nog steeds voor als Circe, meestal."

• Hoe zie je eruit?
"Blond haar– lang blond haar. Een soort.. gelige ogen? Beetje vaag, die kleur. Is wel m'n favoriete feature. Ik heb een gemiddelde lengte en, eh, ja. Oh ja, een beetje sproetjes in de zomer."

• Heb je littekens? Hoe kwam je aan die littekens?
"Ja." Circe schuift de witte kanten mouw van haar blouseje wat omhoog. "Hier." Vrij vluchtig laat ze het kledingstuk haar onderarm weer bedekken. "Het zijn diepe krassen..; ik heb ze door een ander opgelopen. Ik wil het er niet over hebben – volgende vraag."

• Met wie ben je close? Wie zijn je vrienden? Wie zijn je familieleden?
"Ik ben met niemand close. Niet meer. Mijn ouders zijn weg, mijn vrienden zijn weg. Andere familieleden buiten mijn vader en moeder om heb ik nooit gekend, want iedereen verafschuwde m'n ouders en deed afstand van ze." Ze lachte kort schamper. Een lach die snel in een wrange glimlach veranderde: "Hechte banden brengen enkel shit met zich mee." Ze dacht even na en haalde haar schouders op: "Oh, ik had overigens wel vrienden hoor – maak ze ook vrij snel. Komt goed."

• Waar ben je geboren? Waar heb je gewoond?
"Ik ben geboren en opgegroeid in Austin, de hoofdstad van Texas. Het is een fijne plek. ...Vertrouwd. Warm. Het huis dat we hadden lag in de bossen; het was een vrij grote ruimte, een beetje boerderij-achtig. Met van die leuke donkerblauwe luikjes en zo. We hadden paarden."

• Wat betekent 'thuis' voor je?
"Ik heb niet het gevoel dat ik één plaats of persoon als mijn thuis ervaar. Ik ben erg gesteld op mijn vrijheid." Het was voor een moment stil. "Mijn ouders beschouwde ik wel als mijn thuis. June ook. Austin ook. Ik kan me in het algemeen snel op een nieuwe plek focussen en het eigen maken, maar Austin blijft vertrouwd." Weer kort stil. "Ik ben mijn eigen thuis, denk ik. Ik ben er altijd, toch?"

• Welk(e) geheim(en) heb je?

• Hoe zag je kinderslaapkamer eruit?
De blondine dacht even na. "Ik had een houten vloer, een lichtgroene muur. Het was altijd opgeruimd; ik háátte rotzooi, toen al. De standaard dingen stonden er wel zo'n beetje in: bureau, kledingkast, kastjes.. Ik was altijd trots op mijn knuffelcollectie, vooral de gigantische van een luiaard. Dat waren - zijn - mijn lievelingsdieren." Ze glimlachte. "Ik had een schuin dak en van die leuke houten puien door m'n muur lopen."

• In welke kleren voel je je comfortabel?
"Ik hou van kleding. Ik heb het gevoel dat ik me erin kan uiten en ik krijg er zelfvertrouwen van, of zo. Ik voel me comfortabel in de items waarvan ik weet dat ze me leuk staan en waar ik mijn creativiteit in heb kunnen stoppen. Het fijnste voel ik me in jurkjes. Oh, en mijn leren jasje is echt m'n toeverlaat."

• Wat doe je in je vrije tijd?

Profiel bekijken http://traintonowhere.actieforum.com

So ladadiedadie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Train To Nowhere :: GENERAL :: Helpdesk-
Ga naar: